اخبار تجهیزات دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

حضور شرکت های تجهیزات دندانپزشکی در نمایشگاه اکسیدا 58

همکاران گرامی سلام

روز چهارشنبه هفته گذشته با هماهنگی یکی از دوستانم در دفتر وزیر به شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران رفتم . در جلسه ای که با معاون بازاریابی این شرکت و یکی از مدیران شرکت نمایشگاهی داشتیم اذعان شد بیش از چهل رویداد نمایشگاهی صنفی سالیانه در نمایشگاه بین المللی تهران رخ می دهد و تنها نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی است که اتحادیه صنفی آن هیچ نقشی در اخذ مجوز و برگزاری آن ندارند و تاکنون درخواستی هم در این خصوص نداشته است . موارد مربوط به نحوه اسپانسری نامحدود و شرط تعیین محل غرفه به شرط اسپانسری را مستندا به ایشان ارایه دادم که گفتند که این تخلف آشکار است . همچنین داستانهای زیادی از اتحادیه های دیگری بازگو شد که چگونه توانسته اند پس از کش و قوسهای طولانی به حقوق خود دست یابند.و موارد دیگری را متذکر شدند که به موقع مطرح خواهد شد.

عصر همان روز از ساعت شش و نیم تا ده شب با انجمن دندانپزشکی ایران جلسه داشتیم . جلسه در فضایی دوستانه و شفاف و صریح و با حضور ریاست محترم انجمن و یکی از اعضای محترم هیات مدیره  برگزار شد و اینجانب و آقای شجاعی هم به عنوان نماینده اتحادیه جهت دستیابی به اهداف هشت گانه مصوب اتحادیه تجهیزات دندانپزشکی مذاکره را بر عهده گرفتیم . فضای مذاکره علیرغم وجود جو احترام و محبت حاکی از امتیازدهی و احترام به حقوق اتحادیه در مقطع کنونی نبود و با توجه به اینکه هیات مدیره جدید تنها 5 روز است که رسما کار خود را آغاز کرده و سالهای سال انجمنها به طریق دیگری تامین منافع می کرده اند اصولا امکان تامین منافع بر مبنای مذاکره ای اصولی میسر نشد و در نهایت طرف انجمن با به رسمیت شناختن یک حق قانونی و ذاتی اتحادیه یعنی حق نظارت و بازرسی تقاضای امضای یک نامه تهیه شده را داشتند که البته بدلیل عدم تامین سایر خواسته های اتحادیه تجهیزات دندانپزشکی و عدم پذیرش مفاد آن توسط اینجانب نامه امضا نشد و عضو محترم دیگر اتحادیه دوست عزیزم جناب شجاعی بنا به تشخیص و صلاحدید و تجربه خود نامه را امضا کردند.

امروز هم نامه در جلسه هیات مدیره اتحادیه به رای گذاشته شد و چون تامین کننده منافع حداقلی صنف نبود مورد تصویب قرار نگرفت و بر مواضع قبلی مبنی بر منع شرکت در نمایشگاه تاکید شد.

به هر حال دوستان گرامی حرکتی که امروز در انتشار صورتجلسات هیات مدیره صورت گرفت را باید به فال نیک گرفت و نشانه آن این است که دستیابی به جلساتی در فضایی شفاف و اتاقی شیشه ای قابل دسترس است و دیگرامکان پنهان کردن هیچ نوع توافقی از صنف وجود ندارد و همه باید برای منافع اکثریت بجنگند و از دل همین فشارها و تضارب آرا حقیقت و عدالت و سلامت متولد می شود .

این مشکل به تنهایی قابل درمان نیست و برای اینکه تطمیع و تهدیدات برخی بی اثر شود ،امروز ریاست محترم اتحادیه تجهیزات دندانپزشکی دستور تشکیل کمیسیون نمایشگاهها را صادر کردند و اطمینان دارم با کار کارشناسی و حضور بزرگان در کنار هیات مدیره محترم و تلاش فراگیر این درد قدیمی درمان می شود .

ما را از پیشنهادات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید .

اخبار تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت اخبار تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات دندانپزشکی, نویسنده : اخبار tebgostar007 بازدید : 33 تاريخ : چهارشنبه 15 فروردين 1397 ساعت: 16:56